Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem danych osobowych jest „DIET – CLINIC” Beata PRZYWARA z siedzibą w 46-300 Olesno, ul. Wachowska 18.
- W sprawach przetwarzania danych osobowych należy kontaktować się z administratorem danych drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@diet-clinic.pl lub listownie na adres korespondencyjny: DIET–CLINIC, 46–300 Olesno, ul. Wachowska 18.
- Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) i b) w zakresie danych osobowych oraz art. 9 ust. 2 lit. a) RODO w zakresie szczególnych kategorii danych osobowych:
- w celu podjęcia działań przed realizacją usługi (przeprowadzenie analizy składu ciała, wywiadu żywieniowego i zdrowotnego, omówienie dzienniczka żywieniowego) oraz w celu zawarcia umowy na realizację usługi;
- w pozostałych celach związanych z prowadzoną działalnością, w tym sprzedaży i przesyłania informacji handlowej w formie marketingu;
- podstawą prawną przetwarzania jest zgoda klienta na świadczenie usługi.
- Odbiorcami danych osobowych, będą:
- Zakład Ubezpieczeń Społecznych oraz Urząd Skarbowy właściwy dla siedziby Administratora w związku z wystawieniem dokumentów księgowych (tylko w przypadku wystawienia faktury i tylko w zakresie danych zawartych na fakturze);
- firma prowadząca księgowość Administratora danych – jako podmiot przetwarzający (tylko w przypadku wystawienia faktury i tylko w zakresie danych zawartych na fakturze);
- podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora danych w całym zakresie danych, bez prawa wglądu i zmian.
- Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Dane będą przechowywane w siedzibie Administratora przez okres 10 lat od momentu zakończenia świadczenia usługi, zgodnie z wymaganiami przepisów finansowych oraz przez okres wymagany czasem przechowywania dokumentacji medycznej.
- Klient ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania. (art. 15 – 20 RODO).
- Klient ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z zastrzeżeniem rozwiązania umowy o świadczenie usługi.
- Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego reprezentowanego przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uważa że sposób przetwarzania danych osobowych przez Administratora narusza przepisy RODO.
- Podanie danych ma charakter dobrowolny i wynika z zakresu świadczonej usługi. Niepodanie danych wiąże się z brakiem możliwości właściwego świadczenia usługi. Zapewniamy również, że dane klienta nie będą sprzedawane lub w inny sposób przekazywane innym podmiotom do celów komercyjnych, chyba, że osoba, której dane dotyczą udzieli na to zgody.
- Podane dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu w myśl do art. 22 RODO.